سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تماس با پشتیبانی سیم کارت ایرانسل و سیم کارت رایتل

پشتیبانی اپراتور ایرانسل

ایرانسل یکی از اپراتورهای پُر طرفداری است که اکثر مردم با آن آشنا هستند. شرکت ایرانسل از سال 1384 شروع به فعالیت کرده است. این شرکت با همکاری و سرمایه گزاری شرکت گسترش الکترونیک ایران و شرکت ام تی ان آفریقا جنوبی راه اندازی شده است.

در آغاز این مشارکت، قرار بود که 70 درصد از سهام ایرانسل، در اختیار شرکت ام تی ان باشد اما با مخالفت مجلس شورای اسلامی این رقم به کمتر از نصف یعنی در حدود 49 درصد کاهش یافت.

در آغاز راه اندازی این اپراتور به دلیل نبود دکل های مخابراتی در مناطق مختلف با مشکل ضعف آنتن مواجه بود. اما با گذر زمان و افزایش استقبال عامه مردم نسبت به این اپراتور توانست با اپراتورهای قبلی (سیم کارت همراه اول و سیم کارت تالیا) در ارائه خدمات به مشترکین همسانی کند.

ایرانسل توانست در مدت زمان کوتاهی با ارائه سیم کارت‌هایی با قیمت‌ ارزان جایگاه خود را در بازار سیم کارت ایران پیدا کند، به گونه ای که در یک برهه زمانی فقط با پرداخت 5 هزار تومان، می‌توانستید صاحب 2 سیم کارت ایرانسل شوید.

با گذشت زمان و افزایش تعداد مشترکین، این شرکت نیاز به یک پشتیبانی 24 ساعته بیشتر از قبل احساس می‌شد. در کسب و کار امروز ارتباط با مشتری مهم ترین بخش از کسب وکار است و تا این لحظه می‌توان گفت که همه شرکت‌ها به این مسئله پی برده اند و به دنبال روش‌هایی هستند که بتوانند مشکلات و ابهامات مشتریان خود را بر طرف کنند. در این لحظه به جرات میتوان گفت که ایرانسل هم به یکی محبوب ترین اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی در ایران به شمار می آید.

 

گفتگوی آنلاین در سایت ایرانسل

ایرانسل که امروزه از بزرگترین اپراتور دیتا در ایران به شمار می‌رود، در مسیر تحقق تجربه زندگی دیجیتال برای مشترکان خود و با هدف گسترش و بهبود پشتیبانی، این شرکت اقدام به ایجاد بستر گفتگو آنلاین در وب سایت خود کرده است.

بنابراین برای دسترسی به صفحه گفت‌وگوی آنلاین ایرانسل کافی است به سایت ایرانسل مراجعه کنید. سپس از طریق منوی "پشتیبانی" روی گزینه "تماس باما" کلیک کنید. در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود روی "چت آنلاین" کلیک کنید.

آیکن گفتگوی آنلاین برای شما در قسمت پایین سمت راست صفحه سایت برای شما نمایش داده می‌شود شما می‌توانید از این طریق با کارشناس برای رفع مشکل خود به صورت آنلاین گفتگو کنید. همچنین می‌توانید از اپلیکیشن " ایرانسل من " نیز با پشتیبانی ایرانسل ارتباط برقرار کنید.

 

 

مطالعه مطلب کامل تر: "تماس با پشتیبانی سیم کارت ایرانسل و سیم کارت رایتل"